ISA, czyli Międzynarodowa Atmosfera Standardowa (ISA) to statyczny model atmosfery przedstawiający zmiany ciśnienia,
						temperatury, gęstości i lepkości atmosfery ziemskiej w szerokim zakresie wysokości lub wzniesień.
						Zostało ustalone, aby zapewnić wspólne odniesienie do temperatury i ciśnienia i składa się z tabel wartości na różnych wysokościach oraz kilku wzorów,
						na podstawie których te wartości zostały wyprowadzone.
						
ISA DEV, oznacza w skrócie odchylenie od temperatury standardowej (ISA) do temperatury powietrza (OAT) - podanej w [°C].
						
Dlaczego w lotnictwie ISA DEV jest obliczana?
						Temperatura może znacząco wpłynąć na działania Twojego samolotu – poprzez niepoprawne lub brak wprowadzenia danych temperatury możesz przekonać się, że samolot będzie zachowywał się tak,
						jakby był na znacznie większej / mniejszej wysokości. Podczas startu, przelotu, wznoszenia i lądowania należy wziąć pod uwagę odchylenie temperatury,
						a wykresy są zwykle zaprojektowane z uwzględnieniem temperatury ISA.
						
Temperaturę odczytujemy z METAR'u.
						EPKK 151000Z 24006KT 6000 -SHRA FEW003 SCT006 BKN010CB 
11/10 Q1019
						
UWAGA! Odczytaną temperaturą ma być temperatura powietrza, NIE PUNKT ROSY.
						
Wysokość lotniska znajduje się w chartach.
						
						UWAGA! Wysokością nie musi być elewacja lotniska, może to być również aktualna wysokość samolotu, np.: 36000 ft.
						
						Przykład (EPKK):
						Wysokość lotniska: 
791 ft
						Temperatura zewnętrzna: 
11°C
						ISA
						15 - ((
791 ft / 1000) * 2) = 13.42°C
						
ISA DEV
						11°C - 13.42°C = -2.42°C
						Naszym wynikiem jest 
ISA 13.42°C
						Naszym wynikiem jest 
ISA DEV -2.42°C